საპრეზენტაციო თემები
1.
კლასის
მართვა
|
სწავლების პროცესი და კლასის მართვის პრინციპები
|
|
საკლასო სივრცეში გამოვლენილი დისციპლინარული პრობლემის ბუნება, პრობლემის არსი და მოცულობა
|
|
საკლასო დისციპლინის ზეგავლენა სწავლისა და სწავლების პროცესზე
|
|
მოსწავლეთა არასასურველი ქცევის მოტივები
|
|
მოსწავლეთა დისციპლინის გაუმჯობესებაზე მიმართული ღონისძიებები
|
|
კლასის მართვის თეორიები და მასწავლებლის უფლებები ზოგადი განათლების შესახებ კანონის მიხედვით
|
|
მასწავლებლის ურთიერთობა მოსწავლეებთან
|
|
საკლასო გარემოს ორგანიზება
|
|
კლასის მართვაში მოსწავლეთა პასუხისმგებლობა
|
|
მოსწავლეთა ჩვეული ქცევითი პრობლემები და მათი მართვა
|
|
საშუალო სკოლის მოსწავლეთა ქცევის თავისებურებები
|
|
მართვა სკოლის დონეზე
|
2.
ფსიქოლოგია
|
ყურადღების დეფიციტის და ჰიპერაქტივობის სინდრომი
|
|
ტურეტის სინდრომი
|
|
ქცევის დარღვევები
|
|
მიჯაჭვულობა
|
|
თავუსუფალი თემა
|
|
აუტისტური სპექტრის აშლილობები
|
|
ბავშვისადმი ცუდი მოპყრობა
|
|
შემოქმედებითი აზროვნება
|
|
ემოციური ინტელექტი
|
|
დევიაციური ქცევა
|
|
კულტურა და განსხვავებულობა
|
3.
კვლევები
კვლევები განათლებაში- რაოდენობრივი, თვისებრივი და შერეული კვლევები
კვლევები განათლებაში- რაოდენობრივი, თვისებრივი და შერეული კვლევები
კვლევითი კითხვების
ჩამოყალიბება, თეზისის განვითარება და კვლევითი განაცხადის
შექმნა
კვლევი ეთიკა
გაზომვა და
შეფასება საგანმანათლებლო კვლევებში
მონაცემთა შეგროვების
მეთოდები კვლევის წარმოებისას
კვლევაში მონაწილე
პირთა შერჩევა
კვლევის შედეგების
სანდოობა
ექსპერიმენტული და
არაექსპერიმენტული
რაოდენობრივი კვლევა
თვისებრივი კვლევის
მეთოდები
პედაგოგიური პრაქტიკის
კვლევა
Comments
Post a Comment